2018
The Off Beaten Track
Go instead where there is no path and leave a trail

1280 1707 Ramon

Hadden we in 2017 al een klein beetje geproefd hoe het was om uit onze comfort zone te treden, voor 2018

Swift Like the Wind

1280 962 Ramon

Het is weer zo ver… Ik beleef een van de fijnste momenten van de vakantie! Te vroeg, lurkend aan een bak

Dirty Old Bastards

Hoe snel alles gisteren ging, hoe anders is dat vandaag… En dat laten we bewust gebeuren, want het enige wat…

CarPlay

960 1280 Ramon

Zoals ik al schreef gisteren begon onze wens om op pad te gaan en met onze auto te spelen te…

The Wonders of Oregon

1280 960 Robert

Je kunt een jetlag in de vakantie ook in je voordeel laten werken door ’s ochtends lekker vroeg rond een…

A Journey through Time

1280 960 Ramon

Terwijl we alweer op onze vijfde stop van onze reis zijn aangekomen schrijf ik over de dag dat we reizen…

The Oregon Trail

1280 971 Ramon

Wie ooit tegen mij gezegd zou hebben dat ik in Baker City heerlijk zou slapen, zonder verstoringen uit de twilight…

Sawtooth

1280 960 Ramon

Het basis continentaal ontbijtje in ons uitstekende hotel in Boise is meer dan voldoende om onze ochtendrituelen af te ronden…

Morons and Mormons

Of ons hotel in Ketchup nou zou goed is, denk ik na een slechte nacht echt wel te kunnen betwijfelen,…

Boys and their Toys

1280 960 Ramon

Zoals jullie gisteren hebben kunnen we lezen kwamen we door een stel morons erg laat aan in de Mormonen hoofdstad. Te laat om nog iets te kunnen doen in deze hoofdstad van de stad Utah.

Arches and Canyons

Terwijl Robert nu stuurt naar alweer onze volgende bestemming pak ik m’n MacBook om het verhaal van gisteren te schrijven dat naast heroïsch en onvergetelijk mooi bleek, maar ook een dag was waar we met de neus op de feiten worden gedrukt waarbij ik m’n best doe om het O en L woord te vermijden.

Bye Bye Red Rocks

1280 960 Robert

We vonden beide dat een bezoek aan Moab niet compleet kon zijn zonder een van de mooiste NP van Amerika te bezoeken: Arches NP. Het zou onze derde keer worden. En als je dan toch in Arches bent dan is de hike naar Delicate Arch wel de mooiste hike in het park. Het plan was om deze hike te doen voordat we weer op pad zouden gaan naar onze volgende stop: Glenwood Springs in Colorado. (

Hello Mighty Rocks

1280 960 Ramon

Hebben we gisteren afscheid genomen van de rode stenen, gaan we nu de enorme stenen ervaren; met andere woorden we rijden de overweldigende (mighty) Rocky Mountains in.

De Films

De Rit

Volg ons ook via...

Deze site is met veel liefde, enthousiasme en lol gemaakt door ons vanaf juni 2006. Al het materiaal is door ons, of anders aangegeven, geschreven, geschoten en gefilmd. Wij hopen dat je dat respecteert en indien je het toch gebruikt naar onze website wil verwijzen.

Auteursrechten
Het is niet onze bedoeling om enig auteursrechtelijk beschermd materiaal te gebruiken voor publicatie, zonder deze te noemen in onze credit lijst. Het kan voorkomen dat, ondanks de zorgvuldigheid en oprechte bedoelingen, een copyrighthouder toch meent dat zijn/haar belangen worden geschaad. In dat geval verzoeken we je om via een bericht contact met ons op te nemen. Indien het bezwaar redelijk en/of begrijpelijk is zal het betreffende materiaal worden verwijderd.

Robert Zwijnenberg & Ramon van Biljouw

Website

• Entourage Theme (Superhero) / door Jane's Addiction / route 2010
  • CSI Miami Theme (Won't get fooled again) / van Pete Townshend / route 2010
  • Road to Nowhere / door Jetty Road / route 2011
  • Angry Bird Theme / Rovio / Badlands video.
  • North and South divide / van Pastiche / route 2012
  • Wild Wild West / van Will Smith / route 2013
  • Californication Theme / van Tree Adams & Tyler Bates / route 2014
  • NCIS New Orleans Theme / van John Lee Hooker / door Big Head Todd / route 2015
  • California Dreamin' / van John & Michelle Phillips / door Sia & Armin / route 2016
  • Streets of San Francisco Theme / van Patrick Williams / Entering SF on the 101 video.